Trettonde februari

I dag har jag varit duktig och tvättat, diska m.m här hemma. Passade på att lyssna på gamla godingar från när Emma och jag hade våran fjortistid och massor utav gamla minnen dök upp, saknar denna tid ibland även om jag är mer än nöjd med livet som det är i dag, vi hade jävligt roligt!

Har också varit till leksaksstoppet och köpt en liten alla hjärtans dag present till Levi och Diesel, Daniels får jag fixa i morgon ( ute i sista minuten som vanligt). Vad ska ni ge till era pojkvänner?

Hur ska ni fira alla hjärtans dag i morgon? Jag och Levi börjar dagen med Babymassage och sen hade jag att laga tre rätters till mig och Daniel men efter att ha sett på Sveriges mästerkock i kväll då de gjorde hemma gjorda pizzor så funderar vi på om vi ska göra det och sen äta någon efterrätt, jag tycker det låter bra. Sedan blir det kanske en bra film kanske någon romantisk hehe med lite annat gott!

Låter som en bra alla hjärtans dag tycker jag!

bjuder på en bild på Levi från i dag då han har på sig sina grodkläder som han fick i söndags av Amanda,Jossan och Viejo!

/B


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilken liten söt groda!! :))

2013-02-14 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0