Trevlig kväll

Har haft en trevligkväll med finbesök utav karro händer allt för sällan nuförtiden så de var kul. Grabbarna våra var hos cirres pappa och bastade och vi satt här hemma hos mig och prata massa skit och kollade lite på tv.

I morgon är det fredag vilket betyder fredagsmys :).

Jag är varje dag så tacksam över min fina familj som jag har även om jag saknar min fina mamma som jag gärna hade velat skulle varit här nu. När jag får så fina kommentarer på fb på Levi om att han är så söt och att min mamma skulle va en stolt mormor så faller tårarna ner från kinden och jag verkligen tänker på hur orättvis denna värld är. Det går inte en enda dag då jag inte tänker på min mamma och även fast hon inte finns med oss här nere på jorden så är jag säkert på att hon vakar över Levi så inget händer honom och att hon följer varje steg han tar i sin utveckling. Förut tog jag alltid allt förgivet men det gör jag inte länge, man vet inte när det är den siats dagen i sitt liv så tid med dem jag tycker om och älskar är väldigt värdefull.

Med förmycket tankar i huvudet ska jag nu försöka sova lite. God natt!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0