Andra januari 2013

Det är den andra dagen på året och vi har hittills inte gjort särskilt mycket, mest slappat och tagit de lugnt. Vi är inte helt krya här hemma, jag har varit hostig och förkyld men börjar nu bli bra igen. Levi är lite täppt i näsan men börjar med bli lite bättre så det är skönt.

Vi firade in de nya året tillsammans med Emma, Morten och Adam det blev inte precis som jag hade målat upp det i mitt huvud men de blev ganska trevligt endå. Jag lagade trerätters och bjöd på, till förrätt blev det en toast med sallad,lök, röra och räkor till varmrätt blev det potatisgratäng, fläskfilé i ugn i en sås och sallad till och till efterrätt blev det nuetella semifredo med jordgubbar till. Allt blev jättegott och de tyckte även Daniel, Emma och Morten med så jag får se det som ett bra betyg! Efter vi ätit så röjde jag undan och så gick jag och Emma ut med Diesel, när vi kom in så natta vi barnen och spelade sedan mitt spel som jag fick i julklapp av Daniel - vem i rummet. Vi tolvslaget skåla vi i våra glas och Daniel och Morten gick ut och smällde lite raketer som jag och Emma stod i fönstret och kollade på som två små barn.

2012 måste varit de bästa året i mitt liv eftersom jag blev mamma till världens finaste lilla kille.

Jag ser fram i mot 2013, jag har en känsla av att de kommer bli ett bra år! :)

Nu ska jag flyttpacka lite, gick förbi lägenheten där vi ska flytta in och den börjar se tom ut, på måndag får vi nycklarna. Gud så kul :)!!!

Bilden är från nyårsafton på Levi, han spärrade upp ögonen så när han fick blixten på sig, stackare!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0