Dagens inköp m.m

Sitter nerbäddad i soffan och har lite egentid, Levi sover och Daniel är på 30års fest! Jag borde egentligen ta vara på lugnet och njuta men jag kan inte, jag har knappt träffat Daniel på hela dagen och jag saknar honom och vill bara att han ska komma hem, jag vet inte riktigt vad det är med mig men så känner jag just nu!

I dag har jag och Levi varit med Jannika och Hugo till marieberg och shoppat lite. Köpte sån där grej man gör fot och handaavtryck på , som jag ska göra med Levi någon dag. Köpte även 2 bodysar, 1 par byxor, 1 pyjamas, 2 dregglisar, 1 par skor, 1 mössa och 2 par strumpor till Levi så det blev lite grann.

Funderar på om jag snart ska gå och lägga mig så tiden går fortare tills Daniel kommer hem hehe, + att jag är väldigt trött efter dagen. Ska nog kolla klart på bröllopsfixaren som jag börjat kolla på och sen krypa ner!

Hoppas ni har en fin fredag! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0