Flyttat första kartongerna

I dag har jag och min kära vän Emma flyttat lite kartonger till nya lägenheten medans våra karlar tog hand om barnen. Det var faktiskt trevligt, inte varda som vi är utan barn ;p.

I morgon ska Daniel jag och Levi åka till Örebro och köpa färg och lite annat till lägenheten, de ska bli mycket kul. Ska även in på baby proffsen om jag kommer ihåg (mitt minne är inte det bästa om man säger så) och köpa en ny kudde till Levi för den han har nu är värdelös så de behövs verkligen. Ska nog även in på Ikea och kolla lite och kanske köpa en byrå till Levis kläder, får se om jag hittar någon som jag gillar.

/B


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Härligt med flytt! Längtar verkligen tills vi hittar något vi gillar/som passar...

Svar: Ja det ska bli kul och skönt när allt är klart och man har kommit i ordning. Ja förstår det :)
gabriella önnelind

2013-01-07 @ 10:27:25
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0