Föräldrargrupp m.m

I dag har jag, Daniel och Levi varit på föräldrargruppen och ärligt talat så tycker jag faktiskt inte att det är så kul eller givande så jag vet inte om jag har lust att gå något mer men får se hur jag känner nästa gång, är inte förens 19 februari ( på min namnsdag).

I morgon ska Levi och jag luncha med Jannika och hennes lilla Hugo, de ska bli så kul att äntligen ses. De har kommit så mycket i vägen hela tiden, de har alltid varit någon som inte kunnat ses men nu så äntligen.

I morgon blir min skatt tre hela månader, de tre bästa månaderna i mitt liv. Jag älskar allt med att vara mamma till och med att byta bajsbljöorna ;p. Det finns så mkt som man får vara med om som mamma, det är så kul att se hur Levi utvecklas för varje dag och att alltid vakna upp bredvid en glad liten kille kan inte göra att man vaknar på fel sida inte. Du är det bästa som har hänt mig min lilla skatt och jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva.

I morgon ska Levi få sina första vaccinations sprutor, något som jag inte ser fram i mot. Det är ju helt klart en bra grej och det är ju för hans bästa så det är klart att han ska ha dem. Men att jag är spruträdd gör det inte precis lättare att se Levi få två stycken, tur att Daniel ska följa med för själv vet jag inte om jag hade klarat. Jag är rädd för att om Levi börjar gråta så kommet jag med säkert göra de för jag har så nära till tårar att jag gråter jämt ( näsan i alla fall). Men det går säkert bra man måste ju tänka positivt!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan bredvid min karl och se klart filmen som vi började att se på igår!

/B


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen

Kommer säkert gå jättebra! ;) tror föräldragruppen handlar mycket om vem som leder den för att det ska bli givande och vad det är för ämnen som det handlar om... En del saker är ju helt värdelösa!

Svar: Sv: Ja jag tror det jag med, nästa gång skulle vi prata smakportioner och barnmat bl.a. Så de blir nog kul i alla fall :)
gabriella önnelind

2013-01-22 @ 22:34:00
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0