Fullt upp!

Hej vänner!

I dag har vi haft lika fullt upp som vanligt. Levi och jag skulle egentligen på babymassage i dag men fick ställa in eftersom tiden inte riktigt räcker till. Vi har fullt upp hela dagarna med att måla vardagsrummet i nya lägenheten samtidigt som vi ska ta hand om lilla Levi och Diesel och det är inte det lättaste kan jag säga. I dag ställde min finaste vän Emma upp och tog Levi i några timmar så vi i alla fall fick måla ett lager på alla väggar, det gick snabbt och smidigt, tog typ två timmar med själva målningen. Tusen tack ännu en gång !

Nu är det bara att måla ett lager till på den stora väggen sen får det duga, ska försöka hinna det i morgon när Daniel är på jobbet.

I morgon och på lördag så börjar vi flytta alla möbler, det ska bli kul även om det är med lite sorg i hjärtat att lämna denna lägenhet. Det är ju här Daniel och jag började vårat liv tillsammans, Diesels första hem, Levi blev till ( HAHA), Levi kom hem första gången osv. Men det blir nog bra till slut i nya lägenheten med, även fast det är bajsbrunfondvägg i vardagsrummet ( Daniels val, han ville inte ha ljusare) ;p.

Jag kanske visar lite bilder på vårat nya hem så småningom, vill ni det?

Vi ska ev åka och kolla/köpa ett matsalsbord på söndag, om vi har tid och ork till det dvs och ett vitrinskåp och tvbänk, har kollat ut några som vi båda gillar!

Nu ska jag fixa lite här hemma innan jag ska ut med Diesel i blåsten.

/B


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa jätte gärna bild på ert nya hem vore jätte kul! :)

2013-01-10 @ 21:29:27
Postat av: Lisa

Tavlorna beställde vi genom icas hemsida (hade nån rabattkod där). Tror att de samarbetar med photobox.

Svar: Sv: Okej :) ska kolla upp denna sida ;p
gabriella önnelind

2013-01-11 @ 07:53:11
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Lina S

Tack :) Jag har gjort det i Framestastic.
Sööööönos på bilden :)

Svar: Sv: Tack så mycket :)
gabriella önnelind

2013-01-11 @ 08:44:14
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0