Kläder

Vi har inte riktigt bestämt oss för vilken färg vi ska ha i vardagsrummet men jag tror vi möts på halva vägen, det är ju trotts allt inte bara jag som ska bo där även fast jag vet att Daniel skulle tycka att det blev fint om jag fick bestämma exakt så som jag vill ha det. Vi köper nog färg till veckan när vi fått nycklarna till lägenheten och vet hur mycket vi behöver osv.

Eftersom Levi växer så det knakar så har jag beställt lite nya kläder till honom. Han har en hel del i 62 ( som han använder nu) så beställde tills han börjar använda 68, han fick visserligen en heldel kläder i 68 i julklapp men man kan ju aldrig få för mycket bebiskläder. Blev en body från lundmyr, två pyjamaser, ett par byxor och en cardigan. Tror det var lång leveranstid på cardigan och pyjamasen så får det inte förens i slutet av januari, början på februari men det gör inget eftersom han inte ska använda dem än.

Nu ska vi snart gå i väg till Hanna och umgås lite, måste passa på nu när hon är hemma här i Sverige!

(bild på bodyn jag beställt)

/B


Kommentarer
Postat av: renatas.blogg.se

Älskar lundmyr den där bodyn var sjukt söt! Tycker dock att kläderna fort tappar färgen, så jag är alltid noga med att tvätta ut och in =)

Svar: Sv: ja jag med de har så mycket fint! Ja visst var den :). Det är faktiskt första lundmyr klädesplagget jag köp förutom strumpor så bra att du sa det då ska jag tänka på det när jag tvättar bodyn :):)
gabriella önnelind

2013-01-10 @ 19:57:56
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0