Målat lägenhet

I dag har vi varit i nya lägenheten hela dagen. Morfar och Daniel har hållit på och spacklat och maskerat lister och sen har Daniel och jag målat på grundfärgen. Morgondagen kommer nog se liknande ut, blir verkligen långa dagar denna vecka. På fredag/lördag så flyttar vi ut från gamla lägenheten och in i den nya så då måste vardagsrummet va klart.

Fick hem Levis älsklingbody från lundmyr i dag och jag verkligen älskar den. Där nere i knäppningen vid blöjan så var det tre knappar som vanligt och sen var det tre knappar till så man kan ha den längre, så himla bra. Jag är verkligen supernöjd!

/B


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen

Spännande med flytt, även om det är mycket jobb. Hur tycker du det funkar med Levi och flytt/allt som ska fixas! Vi letar nytt boende nu och då är det många som höjt på ögonbrynen åt att flytta med bebis... Så nu börjar jag få kalla fötter... ;)

Svar: Ja det har varit mycket jobb med flytten och ännu mer blev det då vi målade om vardagsrummet med, bara det tog fem dagar. Det är inte det smidigaste att flytta med barn måste jag erkänna och jag vill helst inte lämna bort han heller. Men det gick och jag är såå glad för att vi flyttade, så mycket större och rymligare och jag trivs redan ganska bra trotts att de är lite rörigt än. ( fast nu börjar vi få lite ordning) alla i våran omgivning har bara varit posetiva så det har varit skönt, det var som sagt inte det lättaste men med lite flytt hjälp från kompisar så gick det bra, vi tog lite i taget i några dagar. Allt går bara man vill :) lycka till med boendeletandet! Kram
gabriella önnelind

2013-01-09 @ 12:20:21
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv. Håller helt med dig! Så dåligt att inte ens kunna svara på ett mail. När man dessutom betalat för tavlan så blir man ganska orolig att man aldrig kommer få den. Men jag fick ett mail av henne igår efter att jag bombat henne på mail, instagram och hennes blogg att posten måste ha slarvat bort den. Om jag ska tro på det vet jag inte, men hon skulle iallafall skicka en ny direkt så förhoppningsvis är den hos mig imorgon :) Kram

Svar: Sv: ja verkligen det är ju hennes jobb lixom. Ja det förstår jag! Vad bra :D kram
gabriella önnelind

2013-01-10 @ 20:31:12
URL: http://frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0