Min dag!!!!

Hej!

Idag har Levi och jag varit med min mormor och morfar till Kumla för att hälsa på min bror. När vi kom dit så ville David att vi skulle åka till Marieberg så det gjorde vi.
David handlade lite kläder och jag köpte ett par leggins och bordstabletter till matsalsbordet. Vi passade även på att äta lite mat på chili and wok (stavas de så?)gott,gott!

Kurt och Isabelle har varit här hela kvällen och är fortfarande. Levi somnade nyss i min famn han kan inte komma till ro när det är folk här som pratar as högt, inte fattar att man ska sänka rösten + en vild unge som inte vill sitta still. Om man kan tänka lite själv så behöver man inte stanna hela kvällen eftersom vi har en liten bebis, jag är faktiskt lite (mkt) irriterad! Jag vågar inte slänga ut dem heller, jag har sagt flera gånger att de ska sänka rösten men det värkar inte fatta.

Nu har jag satt mig i en fåtölj i mörkret i Levis blivande rum, de är de enda stället som är någorlunda lugnt.

I morgon ska vi ev åka till Cirre och Karro och äta och umgås men vet inte om jag har någon vidare lust. Får se vad jag känner för i morgon.

Nu har jag berättat min dag och klagat lite grann så nu ska jag vänta på att få gå och lägga mig

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0