Min skruttis

Hej finisar!

Natten som var så sov inte Levi lika bra som han brukar, han somnade vid halv åtta och vaknade vid tio igen och var vaken i en timme tills jag och Daniel gick och la oss, då somna han gött och sov tills halv sju.

Vid tio i morse så var jag och Levi på babymassage, jag tyckte Levi verkade va på lika bra humör som vanligt så jag tänkte att han skulle uppskatta det. Han verkade gilla det till en början då han låg och kollade på alla bebisar som var där, men sen var det några bebisar som började gråta och då började Levi med. Först tänkte jag att han sympatigrät men jag tror faktisk inte att de var så. Så fort jag tog på honom overallen och satte ner honom i babyskyddet så slocknade han direkt.
I dag har han sovit lite mer än vanligt och varit lite gnällig, jag känner inte egen honom. Jag hoppas att han vaknar upp pigg och glad i morgon min lilla skruttis.

Dagen har i alla fall spenderats här hemma med min lilla familj, vi har inte alls gjort mycket bara varit hemma och tagit det lugnt och gosat med våran lilla skatt och lilla Diesel.

Ska fixa Levis flaskor och sen ska jag nog krypa ner och sova jag med!

God natt /B


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken söt bild på honom!

Svar: Sv: Tack snälla du :)
gabriella önnelind

2013-01-26 @ 09:53:31
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0