Sprutor

Min lilla skruttis ligger och sover så gött i sängen och jag har precis kollat på Sveriges mästerkock.

Som ni vet så fick Levi sina första sprutor i dag och det gick bra. För en sekund så trodde jag inte att han skulle börja gråta när bvc kvinnorna stack in varsin spruta i hans lår. Han var helt coollugn först men efter någon sekund så skrek han till och det högtag direkt i mamma hjärtat, jag fick bita ihop för att jag inte skulle börja gråta jag med. Men direkt efter att han fått sprutorna så fick han nappen och lite tröst och de blev genast mycket bättre så det var skönt!

När vi kom hem så fick Levi sin gosdjursbil och han blev så glad hehe ;p

Nu ska jag gå och hämta upp tvätten och sedan ha teledate med Emma. I morgon blir det babymassage för mig och Levi, mys! ( om han mår bra dvs)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0