Tvättning/äppelchips

I dag har jag och min lilla familj tagit en promenad tillsammans, de var trevligt. Gick även förbi ica ( som vanligt) och köpte lite till dagens lunch som fick bestå utav hamburgare.

I eftermiddags så har jag tvättat några maskiner tvätt och gosat med min lilla kille. På kvällsqvisten så beställde vi hem Kina mat, alltid lika gott!

Ska försöka bli lite nyttigare även om det kan bli svårt. Ska i alla fall bara dricka läsk en och äta godis en gång i veckan ( fredag eller lördag). Jag får sån ångers när jag läser på fb och instagram om hur nyttiga och hurtiga alla har blivit. Så en liten förändring i taget för min del får det bli.

I dag har jag även gjort ett litet nyttigare alternativ till godis, läste på Stinas blogg eller om det var instagram om att hon hade gjort äppelchips med kanel och det såg himla gott ut så nu ska jag ta ut mina från ugnen och smaka för nu borde de va klara, har varit där inne i några timmar.

I morgon är det dax för babymassage igen och efter den så blir det nog en promenad om vädret tillåter.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0