Upptagen kvinna

Hej!

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här på sista tiden har jag märkt men jag har haft fullt upp med flytt och annat, men nu är jag tillbaka så nu ska jag ta mig tif att svara på era kommentarer och berätta vad jag haft för mig de senaste dagarna.

I tisdags lämnade vi nycklarna för andra lägenheten, så skönt att bli av med dem och att vi hann klara med städningen i tid.

Igår var jag Daniel och Levi inne till Mio och köpte ett matsalsbord till vårat vardagsrum, jag har velat ha ett länge och nu har vi äntligen fått plats med ett, de blev iof lite trängre än vi räknat med men de blir nog bra endå man får ju plats och det är ju huvudsaken.

Idag har jag och Levi varit på babymassage, de var såå mysigt och kul. De var tre andra mammor där med sina barn och de var kul att prata och träffa mammorna och deras barn som är i samma ålder som Levi. Så fort jag gick där ifrån så längtade jag redan tills nästa gång!

I morgon ska Levi och jag åka till Kumla med mormor och morfar (gammelmormor/gammelmorfar) och hälsa på min älskade bror. Han har flyttat dit från Hudiksvall. Det var säker 1,5 år Sedan jag träffat honom och jag har saknat honom så det ska bli kul att vi äntligen ses.

Nu sover Levi så jag ska fixa lite här hemma och sen mysa ner mig i soffan hos Daniel.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0