Varit med Emma och Adam

Hej!

I dag har jag och Levi varit och ätit lunch på bowlingen med Emma och Adam. Gick även in på leksaksstoppet en snabbis och kollade lite, köpte en ram att sätta in ett kort på Levi i.

På eftermiddagen så åkte jag, Daniel, Levi och Diesel upp till Emma med familj för att låna deras dator, lägga in bilder och sedan framkalla. Det skulle ta över en och en halv timme att få in alla bilder till smartphoto så vi åkte hem och bestämde oss för att vi skulle beställa bilder en annan dag eftersom det skulle ta ännu längre tid och klockan var redan ganska så mycket.

Ikväll har vi kollat på Ullared, hade velat se familjen annorlunda med, men ska försöka se reprisen, när den nu går?

I morgon tisdag så jag nog städa lite här hemma, är så stökigt!

Nu ska jag fixa Levis flaskor och sen gå ut med Diesel.

/B


Kommentarer
Postat av: Louise från föräldragruppen

Kolla in Fuji film. Jag får 50 gratis bilder ungefär varannan månad. Frakten går bara på 29 kr. Och går snabbt att ladda upp bilderna.

2013-01-28 @ 22:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0