22 år!

Vad är det för en dag ? Vad är det för en dag ? Nej det är ingen vanlig dag för det är Bellas födelsedag Hurra Hurra Hurra!

Så brukade min födelsedag börja för mig när jag var liten med frukost på sängen, bästa starten på min dag!

Dagen i dag började med bra, dock inte med frukost på sängen men med en sovmorgon från min lilla skrutt, halv nio vaknade han och de tackade jag verkligen för. Vet inte när de hände sist, han somnade vid halv 7 så att han skulle vakna vid halv nio var rena drömmen, levi kanske kände på sig att det var min födelsedag ;) skämt å sido.

Har varit en hektisk dag, städat och fixat hela dagen. Skulle prova och baka en pinoccio tårta för första gången då jag vet mamma gjorde en sådan när jag eller min bror fyllde en gång , kan ju säga så här den blev inte precis lyckad men jag tror den gick att äta endå och jag rädda den på bästa sätt :). ( jag skulle gjort min goda jordgubbstårta som är så god och som jag alltid lyckas så bra med ).

Fick massa fina presenter,( och jag som inte önska mig något ;p ) presentkort, blommor, godis, filt, film,ljus m.m

Har haft en bra födelsedag som jag avslutar med att kolla på en skräckfilm med min fina pojkvän!

/B


Kommentarer
Postat av: Emelie, Mamma till David och Leah

Stort grattis i efterskott! :D Hoppas din dag var toppen! Kram

2013-08-17 @ 09:18:16
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0