Ångest!!

Hej!

Gu vilket härligt väder vi har och har haft de senaste dagarna jag kan inte ens minnas när vi hade regn senast och de gillas.

Sommaren går så fort, alldeles påtok för fort vill inte att den ska ta slut. På onsdag är det min födelsedag (ångest) jag ser inte fram i mot att fylla år längre man blir bara äldre och är ett år närmare döden ( fy hemska tanke) det var värre för några år sedan då längtade jag efter att fylla år samtidigt som jag inte gjorde de eftersom sommaren nästan var slut då men nu skulle jag nog helst slippa fylla år men få presenter endå ;).

Vi var till stranden idag, fy usch blä! Jag gillar verkligen inte stranden längre ( eller jo egentligen innerst inne) för jag känner mig inte bekväm för fem öre. Medans alla andra badar och solar i bikini/baddräkt/badskjorts så sitter jag och trycker under ett parasoll efter skuggan med ett linne och bikinitrosor. Aldrig i hela mitt liv att jag skulle kunna lägga mig på stranden med min kagge som är bländande vi med zebraränder och är som jävla deg, nejfy!! ( ångest ångest ångest). Jag har sagt till mig själv såååå många gånger att ta tag i mitt liv och göra något åt mitt utseende/kropp eftersom jag inte trivs med mig själv, men det är lättare sagt än gjort men jag förstår inte varför egentligen för jag vet att de kommer va såå värt det. Dumma mig som inte kan ändra på mig!! Tänk om allt kunde va liite lättare ;p.

I dag blir i alla fall våran lilla prins 9 månader, tänk att han har funnits hos oss lika länge som han låg i min mage. Det har gått så fort, han är 9 månader alltså inte långt tills han blir 1år. Min lilla bebis är inte så liten längre ;p.

Lägga mig under täcket med min man och kolla på film nu!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0