Daniel 27

Hej!

I dag är det ingen vanlig dag för det är Daniels födelsedag hurra,hurra,hurra!

Har varit flitig och legat i hela dagen sedan jag klev upp i morse. Börja med att diska, ge Levi välling och fixa honom, gå ut med diesel och Levi, fixa frukost på sängen till Daniel, göra smörgåstårta, åka till Ica och köpa jordgubbar, göra tårta, fixa mig själv, serverat gäster, plockat fram, plockat bort, varit ute med diesel x2 och tillslut tagit en lång lång dusch. Nu har jag placerat röven i soffan och känner mig välförtjänt av lite vila. Jag sa till Daniel om det tog mig hela dagen att göra allt de här, hur lång tid kommer det att ta att fixa inför Levis 1 års kalas, jag måste antagligen gå upp mitt i natten haha nej men planera planera!!

Har i alla fall varit en trevlig dag med många trevliga fika gäster och om två veckor gör vi om det för då fyller jag år. Men då blir det endast fika och tårta ;)

Om en vecka blir Levi 9 månader. Tiden går fort fort fort!

Jag älskar att planera och fixa inför speciella tillfällen och nu när det bara snart är tre månader kvar tills Levi fyller 1 så måste jag börja planera lite smått och inhandla presenter. 3 är redan klara och väntar på att bli inslagna.

Nu ska jag se lite tv och sen gå och lägga mig och sova en stund, Levi somna vid halv 7(han var trött efter allt bus) så det blir en tidig morgon för mig i morgon gissar jag på ;p

Godnatt /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0