Hanna på besök

Hej !

Vilken varm dag vi har haft och de dåliga vädret som skulle va här i dag varade inte länge, lite åska och regn ett tag och sen var det bra, solen skiner nu och jag sitter här hemma och njuter av lugnet. Levi sover och Daniel och Diesel är hos Kurt. Jag väntar på att skärgårdsdocktorn ska börja och att min pizza ska komma som jag beställt hemkörning på. ( eftersom vi inte har något annat att äta och Daniel inte köp bröd som jag bad han, ja då får de bli en pizza. Jag kommer ju inte heller någonstans ;p )

Har varit med min kära vän Hanna i dag, vi och Levi åt på bowlingen och köpte godis från godisakuten och kollade lite på en idiot på resa, det var trevligt!

Hoppas ni har en bra fredag! Nu ska jag njuta av lugnet och liten egentid ( som jag egentligen inte gillar haha)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0