Målat

Hej!

I dag har jag och Levi träffat Jannika och Hugo och det blev som vanligt (nästan) en lunch på bowlingen. Efter de så följde jag och Levi med till BVC för Hugo skulle vägas och mätas.

Jag Daniel och Levi tog en promenad till Ica efter jag och Levi kommit he och sen en glass på rastpunkt.

Efter Levi somnat så har jag hållit på och fixat i Levis rum, målat fönster lister ( väldigt pilligt) och de tog tid, i morgon blir det nog att måla ett laget till för det behövs.

I morgon är dagen då det är min sista som 21 år, och den dagen ska jag fylla med massa saker både roliga och tråkiga. Måste städa, handla ev baka och fixa i Levis rum ( om ork och tid finns).

Nu kollar vi på James Bond men eftersom det är nyhetspaus så passar jag på att ta en dusch.

/B

( amanda nu när jag väl skriver här så får du gärna lämna en kommentar ;) ;p )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, okej de gör jag!¨
Vad duktig du är som målar, måste jag säga. Vi syns imorgon på din födelsedag, för då kommer vi ;)

2013-07-30 @ 09:45:01
URL: http://hemligaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0