Mor och son dag

Hej!

Idag har Levi varit på stålande humör, de brukar han nästan alltid vara men idag var han ännu gladare och nöjdare så det har varit en väldigt bra dag.

Vi har haft en mor och son dag och lekt inne mestadels av dagen pga av den klibbiga värmen och att Levi och även jag blir hel svett. Men en liten promenad till Ica för att köpa rån till Levi och även en liten sväng in på leksaksstoppet, köpte en bil som om trycker ner en knapp så åker den i väg och så kunde den låta lite om man tryckte på en knapp, den var ingen hit precis det tyckte varken jag eller Levi ;).

Vi har även varit på bowlingen med våran mormor och morfar och tagit en glass, de var trevligt tyckte Levi ( jag med) och de gjorde nog mormor och morfar med hehe.

I morgon ska jag va med Hanna ja Levi med såklart, de ska bli kul. Var evigheter sen vi sågs sist var nog när timotej var i stan haha. Får se vad vi hittar på vi hade pratat om picknick men jag tror inte vädret tillåtet tyvärr tror de ska bli dåligt, regn åska osv. Men något ska vi nog hitta på endå :)

På tal om något helt annat så blir jag så sjukt bebissjuk när jag ser alla små bebisbilder som folk lägger upp på instagram och FB, min bebis börjar bli så stor och jag saknar det där första mysgoset även om jag är nöjd med hur det är nu. En till bebis blir det i alla fall någon gång fram över :)

Nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt i morgon när Levi vill upp. God natt!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0