"-"

När man nu har insett att man ser stor ut i alla kläder man har när man ska göra sig redo för kvällen så inser man att det är bara jag som kan göra något åt hur jag ser ut. Jag vill börja gymma, är det någon här som vill gymma med mig? För det här funkar inte, ska jag aldrig få känna mig fin , inte ens när jag har gjort mig i ordning. Det är inge roligt.. Men jag ska inte lägga energi på att tycka att jag inte ser bra ut ikväll, för ikväll ska jag njuta av att bara va Bella och ha roligt med Emma.

Levi ligger bredvid mig här i soffan i bara blöja, han älskar det så han brukar få göra det sista timmen innan han ska sova.

Snart kommer Emma hit, och tar någon drink eller nått innan vi ska sticka.

Ha en fin kväll! /B


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fin! :)

2013-03-03 @ 18:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0