Älskade bebis

Tänk att man kan älska en sån lite människa så himla mycket, det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar min lilla Levi.
Jag är så tacksam för min lilla prins och jag kan ibland inte förstå vad jag gjorde innan han kom till världen. Att varje dag få vakna upp bredvid Levi och hans fina leende är det bästa som finns, han gör att man börjar dagen på bästa sätt.

Levi utvecklas hela tiden och jag kan inte förstå att han om en vecka redan är fem månader, jag har sagt de hundra gånger förut men tiden går verkligen alldeles för fort. Min lilla bebis blir stor för fort, om man kunde så skulle jag pausa tiden lite grann och njuta extra mycket av bebistiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0