Barnsjukdomar

Hej!

I dag har jag och Levi tagit en fika på bowlingen med Emma.

Levi jag och Daniel har eftermiddag/kväll varit på föräldrargrupp, dagens ämne var barnsjukdomar så det var intressant. Blev så klart fika och prat om annat än barnsjukdomar ( under fikat) bl.a. Barnmat och välling, det är så intressant att se hur olika man är som mamma och pappa och hur och när man börjar med gröt/smakportioner alla gör verkligen så olika och de är så kul att höra hur andra gör så man kan få lite tips.

Levi har fått typ fyra smaksensationer och så två teskedar gröt två gånger men när han blir fem månader så tror jag att han ska få börja äta lite gröt och smakportioner på riktigt. Smaksensationerna verkade han gilla så det är nog inga problem att få i han lite puréer hihi.

Skulle ju visa lite utav de jag köpte i Ullared så slänger upp en bild på endel saker jag köpte till Levi.

En pool som han ska ha hos mormor och morfar och sen ett sandset till stranden. Ett solparasoll till vagnen med stjärnor ( har jag sagt att jag har fått en dille på stjärnor ?). En leksak som man kan lära sig räkna osv och en annan kul. En Labanbil och en box med klossar som han ev ska få i födelsedagspresent om jag kan hålla mig så länge utan att ge han dem ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0