Barnvagn/röstning

Hej måndag!

Jag vet att jag inte är den bästa på att uppdatera men som jag skrivit förut så blire så ibland ;p.

Helgen har i alla fall varit bra, i lördags så sålde jag jag ju min älskade vagn, egentligen så vet jag inte varför jag gjorde de eftersom jag var nöjd med den, eller jo jag tyckte den inte va lika snygg med sittdelen och så var jag sugen på en vagn med svängbara framhjul och efter att jag såg en jättefin Emmaljunga Nitro city när jag och Jannika var i Askersund så kände jag bara för ett vagnbyte och de blev de ju med. Jag är nöjd med vagnen men jag måste säga att det känns lite ovant att köra den men har ju bara kört den två gånger så det är ju inte så konstigt ;p

I går så var vi och röstade, de vill ju att Finnerödjaskolan ska flytta till Laxå, ja barnen i alla fall hehe så vi var och röstade Nej till det. Jag förstår inte varför de ska flytta till Laxå för, de är ju ingen fel på den utbildning de får i Finnerödja, och så om det inte finns någon skola så är det ju inga som kommer att flytta dit, i alla fall inte med barn - ja jag ser inga fördelar med att de ska flytta till Laxå iaf

Efter vi röstat så åkte vi till mormor och morfar och åt lunch, kotlett med potatis och sås blev det och de var mycket gott! Vi släppte även Diesel på isen en liten stund så han fick springa löst och ha kul.

I dag är Levi inte så snorig längre så vi ska träffa Jannika och Hugo på Bowlingen runt 1, trevligt!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0