Beklagar mig!

I dag har vi träffat min fina vän Hanna som är hemma från Polen i några dagar, vi tog en lunch på bowlingen, eller jag åt en sallad och Hanna tog en kaffe, pratade lite skit och sen gick vi hem till mig ett tag och de var lika trevligt som vanligt!

Nu sitter jag här hemma i min ensamhet och beklagar mig lite på fejjan att jag inte trivs i våran lägenhet och att jag är ensam denna fredagskväll.

Ja som jag skrev, varken jag eller Daniel trivs i våran nya lägenhet tyvärr. Den är så lyhörd och Diesel hör varje liten rörelse så han muffar och skäller åt allt, jag vet inte hur många gånger om dagen som jag måste säga Tyst! Jag står snart inte ut, Diesel gör mig galen!

I morgon blir det i alla fall påsklunch hos mormor och morfar de ska bli gott och trevligt, mina kusiner kommer med kul kul.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0