Fika besök

I dag har Emma och Adam varit här och fikat, de var trevligt. Gav de sina påskägg som jag fixat med godsaker i och jag tror de blev uppskattat. Efter fikat så följde jag med Emma på en promenad till biblioteket och Ica medans Daniel var hemma med Levi som sov middag.

Vi har även varit upp till isen med diesel i dag så han fick springa av sig och man verkligen ser hur mycket han gillar det!

Efter vi varit på isen en sväng så åkte vi till mormor och morfar och hälsade på en sväng( ovanligt, INTE).

I morgon så ska jag och Levi åka in till Marieberg med Madde, har blivit en heldel Mariebergsbesök på sista tiden känner jag men de är ju alltid trevligt! Det var där imot inte träffat Madde på några månader så det ska bli kul.

På torsdag ska Levi få sin femmånaders vaccination jag hoppas han slipper feber denna gång med och att han inte märker av vaccinationen så mycket ( alltså efteråt).

Nu ska jag ta tag i diskberget som bara väntar på att bli diskad.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0