Fredag femtonde mars

Hej underbara fredag!

Fint och vackert väder har vi i dag, dock så är det ganska så kallt men vad gör det när solen är framme och smälter bort all snö så våren och sommaren kan komma.

I dag så ska jag och min familj ev gå och hälsa på Kurt och Isabelle inget spikat men jag tror att det är så de blir. Har även tänkt att jag ska ta tag i den stora klädhögen som bara ligger och väntar på mig, det är så tråkigt att vika in tvätt ;p. Städa skulle med behövas så de ska jag nog med försöka hinna med.

Jag har kommit på att jag vill köpa en ny vagn, det är absolut inge fel på den jag har och jag är supernöjd med den så jag vet inte varför egentligen, de måste vara mina shoppingbegär som spökar. Men nu ligger den ute på blocket i alla fall för att se om de finns något intresse, är det någon som köper den för ett bra pris så säljs den.

Men då är frågan hur jag ska få tag på en ny vagn snabbt då det brukar va lång leveranstid haha!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0