Fredag/lördag

Hej underbara lördag!

Tänk att vi i går redan gick in i mars månad, månaderna går så fort men just nu gör det inte så mycket eftersom vi går mot ljusare tider och vår/sommar. Gud vad jag längtar efter att slippa gå i vinterjacka och bara behöva ha på sig en lite tjockare tröja, de ska verkligen bli så skönt.

I går så åkte jag och min familj till Marieberg och Willys medans diesel var hos mormor och morfar. Jag bytta Levis jacka till en större storlek och köpte leggins sen så fikade vi på the coffie (stavning?) och sedan drog vi till Willys.

När vi kom fram till Willys så tänkte vi att vi skulle ta en kundvagn med babysits som finns innanför precis när man kommer in så vi tog inte med varken vagn eller babyskydd in till Levi. Jag ber Daniel ta fram en femma för att ta en sådan kundvagn, Daniel står där och verkligen försöker få loss kundvagnen men de funkar inte, då ser jag att det står en stor skylt bakom oss där det står: Bäste kund var vänlig att deportera 50kr i kassan för att sedan få en polett att stoppa i vagnen ( eller nått liknande) Haha det är så typiskt mig att inte se skylten och där sket sig det endå eftersom femman var fast där inne så en polett hade ju inte precis gått in där. Vi gick gå ut och hämta en vanlig kundvagn och babyskyddet men de blev ju bra tillslut ;p.

Efter vi varit på Willys så åkte vi hem med varorna och sedan hem till mormor och morfar och åt hemmagjord pizza och hämtade hem diesel.

När vi kom hem var klockan nästan nio och lilla Levi som i vanliga fall brukar sova för natten runt sju var helt slut så det var bara för mig att lägga honom. Efter de så tog jag en lååång dusch och slog mig sedan ner i soffan och kollade på en film med Daniel.

Det var en trevlig dag i går och jag hoppas att denna bli minst lika bra.

I dag fyller lilla Diesel tre år och dagen till ära så har han fått en tårta gjor på paté, leverpastej och leversnittar, Diesel blev glad och uppskattade den mycket.

I dag så ska jag för första gången på nästan 1,5år gå ut på pubafton med Emma och de ska bli såå kul, inte bara för att jag ska dit utan för att jag för en gångs skull ska få göra mig fin hehe.

Nu ska jag fixa lite här hemma medans Levi sover och sen börja med maten.

Ha en fin lördag! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0