Helgen

Hade en trevlig kväll igår med Emma, tog några cider men blev absolut inte full och de var inte heller syftet med kvällen (blev inte ens lullig) de va bara för att få komma ut i några timmar och göra något annat och att bara va med Emma.

Även om jag som sagt hade jätteroligt och trevligt igår, för de hade jag verkligen så måste jag endå säga att jag inte riktigt har saknat ute kvällar, jag föredrar att va hemma med min lilla familj eller bjuda hem några kompisar på middag och bara umgås och tur är väl det för jag skaffade inte barn för att gå ut och roa mig varje helg men någon gång i mellan åt så måste man få göra något på egen hand, nu menar jag inte att de behöver va alkohol inblandat i bilden för nästa gång kanske det bli så att jag går på bio och äter något gott med en vän. Och föresten så skulle jag nog kunna skippa alkoholen helt och ta en god juice eller läsk för det är faktisk bra mycket godare.

I dag har vi varit till Röfors för att fira kusin Adams pappa Morten som blev 26år. Det bjöds på gofika, hembakade bullar och tårta mycket gott och trevligt var det.

I kväll har vi haft lite tacomys och så har vi kollat på kontoret, nu väntar vi på att nyheterna ska sluta så vi kan försätta att kolla på Johan Falk.

På tal om någonting helt annat, gud vilket härligt vår väder vi har haft de senaste dagarna man blir verkligen på så mycket bättre humör på en gång. All is som är på gatorna försvinner sakta men säkert och asfalten och gräset börjar skymta. Jag längtar tills man kan gå ut med vagnen igen på långpromenader för nu törs jag inte det eftersom det är isgata lite här var men fortsätter det att vara så här fint väder så kan man nog det om en vecka. Jag har dammat av min skinjacka och faktiskt använt några gånger så nu är det bara nya vårskor som jag behöver införskaffa mig.

/B


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Tack jättemycket för dina fina ord vännen, blev så glad när jag läste din kommentar <3 Betyder massor för mig!!

Så skönt för dig att få komma ut lite, även om du inte har saknat att vara ute och så, så är det väldigt välbehövligt för både dig och lillprinsen :)

Och jag hade så gärna gymmat med dig om vi bodde närmare varandra, det är ju så mycket roligare att träna tillsammans med någon. Du kommer klara det galant, är jag säker på! Det är verkligen så härligt att röra på sig, man får så mycket mer energi :) Om du inte tar dig på gymmet så gå ut på en rask promenad eller något, det ger så himla mycket! Känner du att du vill prata av dig eller få något tips eller vad som helst, tveka inte att höra av dig. Jag finns för dig :)

Kramar!!

2013-03-03 @ 22:24:42
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0