HEMMA

Hej!

Nu är vi äntligen hemma från Ullared och diesel har vi med hämtat hem med så nu är hela familjen samlad.

Vi har haft det kanonbra i Ullared, kom fram lite innan 23 i går till stugan och Levi sov hela vägen förutom när vi stannade för en matpaus för honom och oss. Sen gick vi och la oss innan 24 och sov till 06.40 då Levi väckte oss.

Levi har skött sig exemplariskt och jag Linnér inte va mer stolt över honom min duktiga lilla kille.

Köpte inte jättemycket saker men det blev lite till Levi och en plattång till nig bl.a. Eftersom att det är glapp i båda mina men endå blev det några tusen. Kanske kommer upp någon bild på något som jag fyndat.

Nu sover Levi, får se om han sover för natten eller inte eftersom han sovit nästan hela dagen.

Jag spenderar min fredagskväll med att packa upp och städa!

/B


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Söt bild :)

2013-03-10 @ 22:34:46
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0