Luncha med Jannika

Hej soliga men dock så kalla måndag!

Levi ligger och tar sin förmiddagsvila och de är han värd efter att ha rullat runt från mage till rygg hela morgonen, inte hela kanske men ett tag i alla fall ;p jag är fortfarande så stolt över min lilla prins och jag blir så glad för varje framsteg han gör.

Vid ett ska jag och Levi ta oss ner till bowlingen för att luncha med Jannika och Hugo, det ska bli trevligt var ett tag sedan vi sågs.

I morgon är det dax för föräldrargruppen igen och då ska vi prata om barnsjukdomar. Det ska bli intressant men jag som alla andra mammor kommer väl att tro att Levi ha alla sjukdomar man kan ha ;p Nemen det ska nog gå bra, jag ska ha med mig fika med undra om jag ska va duktig att baka något eller om jag ska köpa något som jag vet redan är gott och ätbart, de får vi se!

Nu ska jag passa på och fixa mig lite medans Levi sover!

Ha en bra måndag ute i kylan.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0