Lunch/fika

I dag har mestadelen utav dagen spenderats på bowlingen med Jannika och kidsen, vi kom dit vid ett och åt lunch kyckling/bacon sallad som vanligt tog jag och sen efter någon timme eller lite mer så fika vi. Jag kom hem lite innan fem så i dag hade vi väldigt mycket att prata om haha ja eller de har vi ju alltid ;p.

I kväll så har Daniel varit med och badat Levi, det händer inte allt för ofta det är typ alltid jag som gör det men idag fick han med pröva badabaljedtället och Levi skvätte ner badrummet lika mycket som sist, lilla badtokiga unge hihi. Det blir mycket städa efter ett bad men de gör inte något när man ser glädjen i Levis ögon varje gång han badar.

Jannika frågade mig i dag om jag och Levi skulle vilja följa med och bada med henne och Hugo i Hallsberg någon gång här fram över. ( blödig som jag är så får jag tårar i ögonen) Jag vill verkligen jättegärna det, jag har tänkt flera gånger att jag ska ta med mig Levi och bada men det finns ju ett STORT problem, jag visar mig ju inte offentligt i bikini/baddräkt, har inte gjort de på 4-5 år och vet inte när jag kommer att göra det igen, jo den dagen jag trivs med min kropp igen. Skulle jag kunna spola tillbaka tiden då jag var x antal kilo lättare och hade någon enstaka bristning så skulle jag lätt göra det. Nu ser min mage förjävlig ut ( ja jag vet att jag har burit ett barn) och att jag skulle visa mig på en badplats finns inte i min värd, inte just nu i alla fall ..

Tänk om man bara kunde trycka på en knapp som gjorde så man fick se ut precis som man ville, tyvärr får man inte en snygg kropp gratis den får man jobba hårt för och jag beundrar alla som går till gymmet flera gånger i veckan för att jobba på sina kroppar, jag önskar att jag med gjorde det.

Bjuder på en bild på den finaste killen i hela världen ( enligt mig såklart). Är man ledsen så varar det inte länge eftersom man blir glad när man ser på min lilla solstråle.

/B


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Äntligen gravid! BF 27/3 <3

Har en rolig tävling i bloggen där man kan vinna en Carena lieback lux sulky (värde 749kr)! Inte många deltagare, så chansen att vinna är stor.

Tävla här: http://yarp.blogg.se/2013/february/tavla-om-en-carena-sulky-lieback-lux-2.html#comment

Ha en bra dag!

2013-03-14 @ 08:27:53
URL: http://yarp.blogg.se
Postat av: lisa

Du är INTE ensam Gabriella. Jag vill inte heller visa mig offentligt!Och min mage har hundra tigerränder.. Jobbigt som fan, men ändå så ångrar man inte en minut, eftersom man fick ett fantastiskt barn! :)

2013-03-14 @ 09:28:52
URL: http://lisarunhede.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0