Marieberg/ sjukbebis

Hej!

I dag har Jag varit på Marieberg med Jannika och såklart våra gullbebisar. Köpte en babyvakt som jag tänkt att jag ska få användning för om jag är ensam hemma med Levi och han sover och jag är i köket eftersom jag inte hör att han vaknar när han är där så de blir nog bra. Köpte även fyra par strumpor, en body, en och en solhatt till Levi och en present som han ska få i morgon efter vaccinationen bara för att han då har varit så duktig :)

Inne på Coop passade jag även på att köpa en ny "hård" haklapp i plast eftersom Levi viker ihop de andra och stoppar i munnen i fall han får lite gröt på den och de slutar alltid att det är gröt över allt på Levi och överallt runt omkring med men den här va mycket bättre så den får han ha istället.


Känsliga läsare varnas!

Levi håller föresten på att bli sjuk tror det började med att han i går var täppt, men jag tänkte bara att de var för att han hade torra små busar i näsan så jag tog sånda de bra näsdroppar och sög ut med näsfrida men i morse var han täppt igen så idag köpte jag andra näsdroppar eftersom de brukar va så effektiva men efter att vi kommit hem från Marieberg så har han varit jättesnorig och hade jättesvårt att komma till ro när han skulle sova. Jag la böcker under hans spjälis så att hans huvud skulle komma upp lite och att han skulle få lättare att andas men där ville han inte sova så nu ligger han här i soffan hos mig och jag funderar på om jag ta med mig Levi in till sovrummet och sova för jag är såå trött och jag känner på mig att denna natt kommer bli lång!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0