Marieberg tripp

Blev ju som sagt en sväng till Marieberg med familjen min och trevligt var det! Köpte ett par röda chinos, en t-shirt och ett par solglasögon till Levi inne på Marieberg. När vi skulle åka hem fick jag för mig att vi skulle åka förbi klädjätten, har aldrig varit där så visste inte om det var något att ha men jag hitta två helt okej bodys till Levi och en tavla till hans rum och vet ni det är halva priset på allt i butiken typ så jag kom riktigt billigt undan :).

Efter våran lilla tripp så åkte vi och hämta diesel hos mormor och morfar och hälsade på en sväng, Amanda och Rasmus kom också nästan precis innan vi skulle åka men han träffa de en snabbis, trevligt!

Levi sover för natten ( hoppa jag) , han sover så oroligt nu på senaste tiden så man vet aldrig riktigt. Daniel har gått över till Kurt och jag och diesel myser och väntar på att Sveriges mästerkock ska börja.

/B


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och Alice mamma

Hoppas ni, och Levi så klart får sova ;)

2013-03-06 @ 20:40:21
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0