Ny vagn!

På väg hem från Barnenshus med en ny vagn till Levi, en fin femmånaders present med andra ord! Jag sålde ju min vagn i dag och jag har inte vågat beställa någon ny i fall den inte skulle bli såld, så jag har ringt runt som en tok men när jag tillslut kom fram till barnenshus så hade de en precis sådan jag villa ha, så de var snälla och ställde undan den åt oss, vi hade verkligen tur eftersom det skulle ta minst en månad på de andra ställena innan de skulle få in någon sådan vagn.

Tog en sväng inne på Marieberg och den var så smidig och hittills är jag väldigt nöjd!

Idag blir ju min lilla skrutt fem hela månader så det kommer inom en snar framtid en femmånaderslista!

/B


Kommentarer
Postat av: Lisa

Och lika söt är han som vanligt! Grattis på femmånadersdagen! (Lite i efterskott)

2013-03-25 @ 08:19:29
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0