Örebro

Har haft en trevlig dag i Örebro med min lilla skruttunge Emma och Adam. Jag köpte mig vårskor vita converse blev det, hade egentligen tänkt att köpa röda men det får bli nästa gång. Jag tycker det faktiskt är svårt att hitta inne i butikerna ( antar att jag är ovan ) så jag hittade bara en body och 3 dregglisar/skarf till Levi lite tråkigt för jag hade hoppats på något mer ;p. Jag tycker det är mycket bättre att handla på Marieberg för då har man allt (nästan) under samma tak och så är det mer barnvänligt, man kan byta blöja när man vill och ge mat. ute på stan måste man planera mer och så är det så svårt att veta hur man ska klä Levi utan att han inte ska bli för varm eller frysa eftersom man går in och ut i butikerna. Men det var i alla fall roligt att pröva något nytt kanske blir lättare till sommaren då man inte behöver ha så mycket kläder på sig så jag behöver oroa mig över allt hihi.

Hur klär ni era små nu när det är några plusgrader ute när de ska åka i vagnen? Babyskyddet i bilen?

När vi kom hem så gick jag ut med Diesel och värsta isgatan är det precis utanför oss och när jag kommer runt hörnet så kollar jag bort och halkar till, aj det gjorde ont men jag reser mig fort upp och kollar mig omkring så ingen såg mig, varför gör man alltid så ? Så pinsamt är det väl inte, alla kan ju ramla när det är halt ute. Men det gick bra och det onda gick fort över så vi kunde fortsätta våran lilla promenad.

Kvällen har avslutats med Kina mat, nu sitter vi framför tv:n, ja eller jag Daniel och Diesel för Levi sover. Daniel kollar på Rögle-Färjestad och jag tittar på mobilen och njuter av lugnet.

Det har verkligen varit en lång och stressig dag, jag stressar jämt upp mig när jag ska åka tå och speciellt nu när jag skulle åka med barnvagn för första gången och så blir jag stressade att åka till stan för det är en sån stressig miljö, tacka vettja art bo här på "landet" hehe, jag trivs!

Ha en fin kväll!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0