STOLT!!

Hej!
Vad trött jag har varit nästan hela dagen, har kollat på tv mestadels av dagen och lekt med Levi men snart blir det att tvätta då tvättkorgen är överfull.

Vad tyckte ni om mellon i går? Va det rätt låt som vann? Jag tyckte att det var många bra låtar med och Robin var värd att vinna för hans låt var bra och så är han sjukt duktig!

På tal om någonting helt annat, ni kan aldrig gissa vad Levi gjorde för ett litet tag sen - han vände sig från mage till rygg och det var inte bara en gång utan typ fem gånger, min duktiga kille, gissa om jag är Stolt nu!!

Hoppas ni har haft en bra helg, i morgon är det måndag igen och ny vecka med nya möjligheter

/B


Kommentarer
Postat av: Lisa

Naw, vilken duktig liten kille! Och så söt han är!!

Haha, skönt att jag inte är den enda som är rädd för speglar i mörker. Igår såg jag serien the followers, och vågade inte gå in i badrummet själv efteråt.

2013-03-11 @ 11:02:11
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0