Vaccination

I går var jag som ni vet till Marieberg med min lilla skruttis och Madde köpte inte så mycket, blev en mascara och ett par leggins till mig och så blev det en body till Levis påskägg. Blev även medlem på coop för där har de alltid pangpris på blöjor för medlemar 78kr för de pampers jag köper som i vanliga fall kostar 119kr här i Laxå så man tjänar ju en del, så blöjor blev det med. Det var i alla fall en trevlig tripp och Levi skötte sig lika bra som vanligt, min duktiga kille.

I dag har Levi fått sin femmånaders vaccination och jag kände verkligen inte att jag ville följa med in så Daniel var där inne med Levi själv medans jag gick och betalade. Det hade gått bra, han hade bara skrikit till lite och sen gick det över på engång sa Daniel så de va skönt. Levi har sovit ända sedan vi satte honom i babyskyddet och skulle åka hem om man bortser från att han har ätit lite ersättning i mellan, min lilla plutt ska se om han har någon feber sen när han vaknar, han klarade sig ju sist så jag hoppas han gör det denna gång med!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0