Dagens fredag med besök

Hej! Klockan har redan hunnit och bli efter tolv, Levi vaknade till så jag skulle vända han till sidan men inser då att hans blöja har läckt så jag får byta den och sätta på honom ny pyjamas, som tur va så vaknade Levi typ i 30sek bar över honom till våran säng och han somna på engång ( han kan ju såklart inte sova i sin kissäng).

I dag har jag burit ner två lådor med urvuxna kläder och lite andra saker i från Levis rum, måste ju försöka röja bort allt så vi kan börja fixa där snart.

Emma Morten och Adam har varit här i eftermiddag/kväll, grabbarna kollade hockey och vi tog en promenad med Adam och Levi och så tog vi varsin glass. Vi handlade även med kött och tillbehör som vi sedan grilla, jag fixa grillspett, potatisklyftor,sallad och vitlöksbaguette medans de andra va ute och grilla :p, det blev mkt gott och de var trevligt att umgås!

I morgon så ska vi åka till Cirre och Karro och hälsa på en sväng.

Nu väntar några timmars sömn, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0