Frisörbesök bokat !

Hej!

Var några dagar sedan jag skrev något här.

Helgen har varit bra. I fredags så var jag och min lilla familj till kumla för att gå på marknad hittade inget som tilltalade mig så det blev inget köp men en lunch på cesars blev det och lite mat på Ica maxi.

På eftermiddagen så kom Daniel H över till oss och grilla, gott!

På lördag så satt vi på den gemensamma uteplatsen och grillade våran lunch och efter vi ätit så tog jag med mig levi på en liten promenad för att gunga, och han gilla det!
På eftermiddagen/kvällen så kom Emma med familj och grilla kvällsmat, såå gott man kan aldrig få för mycket grillat!

På kvällen när Emma Adam och Morten hade åkt hem och Levi somnat så satt jag och Daniel på balkongen och hade årets första mysbalkonghäng med lite gott, de var mysigt.En riktigt bra lördag med andra ord!

I morgon så ska jag klippa mig och jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på. Jag har nog inte varit hos en frisör på minst två år så ja de är dax men jag är såå rädd att håret ska bli för kort och inte alls som jag vill ha det. Jag kan inte minnas att jag någonsin har blivit nöjd så det är därför jag aldrig vill gå dit och klipper mig själv i stället. Men nu ska jag ge det en chans igen för jag känner att någon kunnig behöver ge sig på mitt hår och så måste de tunnas ut för det har blivit så (för) tjockt med.

Så i morgon kanske ni får se min nya frisyr hehe ;p.

/B


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

låter som ni haft en bra helg och vad skönt att gå till frissan

2013-05-21 @ 14:36:11
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Anonym

Öööh hallå, dax att uppdatera !!

2013-05-22 @ 16:06:54
URL: http://hemligaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0