Grillning

Hej!

I dag har vi haft ett härligt vårväder fast de har blåst lite kallt men när de har varit vindstilla så har det varit riktigt skönt ;p.

Vi har i dag varit och grillat hos mormor och morfar och jag hade med mig min goda potatissallad ( den är dock godare med färsk potatis), morfar fixade köttet och de var mycket gott!

Nu i kväll har vi inte gjort mycket, skrattat åt Morgan och Ola-Conny när de varit i Hawaii.

I morgon ska vi åka och köpa en gåstol till Levi och så ska vi på föräldrargrupp med, hoppas det inte är lika stelt som de ibland brukar (oftast). Nästan varje gång när man kommer in i rummet där vi ska vara så säger alla hej och sen är alla tysta ( inkl jag) det känns som om varje gång är första gången om ni förstår vad jag menar, men jag tycker endå att det är kul att träffa alla mammor och pappor och deras söta bebisar. Det kanske är för många veckor i mellan man ses så man kanske inte riktigt hinner vänja sig vid varandra eller vad man ska säga, skit samma. Det är ju endå trevligt så de är huvudsaken! :).

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0