Hänt en del sedan sist

Hej!

Jag har fått order av min kusin Amanda att det är dax att uppdatera här och de har hon faktiskt rätt i.
Jag har tänkt flera gånger att jag ska göra det men det har alltid kommit något i mellan.

Har hänt en hel del sedan sist jag skrev något här.

Har klippt mig, ja eller de var ju frisören som gjorde det ( för engångsskull ;) ) blev väldigt kort, kortare än vad jag hade tänkt mig men jag överlever blev ganska så nöjd endå.

I går köpte vi en ny bilstol till Levi då han snart vuxit ur babyskyddet, de börjar bli väldigt trångt så vi tyckte de var dax. Vi köpte en Britax multi tech och än så länge är vi väldigt nöjda!

I dag har vi vart till BVC och vägt och mätt Levi och han följer kurvan så fint så de känns bra :). Vi har även haft en städdag här hemma med diskning, skurning tvättning m.m.

Jag var hurtig och avslutade dagen med en 40 min lång promenad i rasktakt på gåbandet som jag fått låna av mormor - Duktiga jag!

I morgon ska jag och Emma ha en frukostdate, ska bli skönt med lite egentid ( Daniel är snäll och tar hand om Levi, men det gör han mer än gärna såklart).

I morgon blir Levi 7 månader, våran lilla kille börjar bli stor nu!

Nu några timmars vila innan Levi vill gå upp ;p. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0