Leksakstoppet 3år

Hej!

I dag har Leksakstoppet firat 3år så de hade ordnat med ponnyridning, hunduppvisning,spådam och mycket mer för alla barnen så jag och min familj var på plats, även Emma med sin. Jag och Emma gick till spådamen och spådde oss haha, hon sa att jag skulle leva lyckligt och med en väldigt god ekonomi, hon sa även att det ser ut som att jag kommer att bli sjuk i slutet av livet men att jag hade en ödeslinje i handen så man vet aldrig ;p.

Efter vi kollat på allt så gick vi och åt och sedan gick jag på en promenad med Levi.

Nu i eftermiddag så har vi tvättat, Daniel kollar på hockey och jag roar mig med att läsa i en bok om barnmat.

Levi somnade tidigt idag, han var så trött. Han sov så oroligt och vaknade flera gånger att jag fick lägga över honom i våran säng och då gick de tillslut bra ( peppar peppar).

I morgon så ska vi åka och grilla hos mormor och morfar vid lunch, jag ska göra min goda potatissallad och ta med.

På tisdag är det föräldrargrupp igen, då tror jag att vi skulle prata om familerelationer eller något liknade.

Nu ska jag hämta upp de sista från tvätten!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0