Promenad /Askersund

Hej!

I dag har det varit lika skönt ute som igår dock inte lika fint men på förmiddagen så tog jag och Levi en långpromenad, härligt!

Efter promenaden så lagade jag lax och potatis, så gott sol alltid!

Efter maten så åkte vi till Askersund för att kolla på djuren som de har där på någon kulle men då börja det regna nästan direkt så de va bara att åka hem igen :/ men jag köpte i alla fall med mig hem en glass från hamnen för de var jag sugen på trots lite regn.

Ikväll har jag kollat på arga snickarn, Daniel är hos Emma och Morten och kollar på hockey med Morten så jag har fått lite egentid och de är faktiskt skönt ibland i alla fall den första timmen ;p.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0