Adventpynt

Vi måste typ va de enda som inte har tagit fram ljusstakarna och allt vad man nu pyntar med till första advent.
Det är ju lixom i morgon det är första advent och våra lampor står fortfarande kvar i fönstrena, skärpning på mig i morgon ska de där fula ljusstakar fram ( som jag måste byta ut) så vi får någon julstämning här hemma. Det är svårt att förstå att det snart är julafton, det är ju ingen snö ute så det känns bara som atr hösten är extra lång i år.

Förresten måste jag ju berätta att jag har börjat med lchf. Tänkte inte göra det först eftersom jag inte brukar klara det jag börjat med men det känns såå bra och jag tror att det kan passa mig ganska så bra. om jag misslyckas så får jag väl ta den smällen men nu känner jag verkligen att det är min tur att lyckas lite! Valde ju inte precis den bästa tiden på året att börja med lchf, allt gott julgodis, , pepparkakor, julmust och lussekatter missar jag nu till jul men å andra sidan så är det så värt det, jag känner att jag är på väg tillbaka till mitt sanna jag-Bella!
Jag har börjat med att bara äta lchf och inget annat, men nu här snart hade jag tänkt att börja gå ut och gå. små steg i taget för att jag ska lyckas, jag har inte bråttom ( eller lite kanske ;) ). Och sen när jag inte har lika mycket att bära på så tänkte jag gå över till att springa och ev gå till gymmet men får se hur det blir med det -en dag i taget! Jag är stolt över mig själv att jag har klarat mig så bra utan godis och andra sötsaker, jag är ju endå en riktigt sockerråtta. 11 dagar har jag hållit på så snart är det redan två veckor sedan jag började. Jag har inte vägt mig något än och tänker inte heller göra det förens efter en månad. Jag hoppas på att jag gått ner i all fall 2-3kg de borde va rimligt men får se vad vågen visar i alla fall så är det en lång resa!

Hoppas ni har en fin lördagskväll!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0