fixat levis rum

Hej :) om det fortfarande är någon som läser denna tråkiga blogg som aldrig uppdateras. Har haft fullt upp de senaste dagarna och inte riktigt funnit tid till att blogga något.

Jag har hållit på och fixa i Levis rum och nu är der snart klart. Bara hans säng som ska få flytta in dit och sen så ska vi köpa en matta, lampa till fönstret, lampa till taket och sen någon väggdekor då det blev så tomt på den blå väggen. sen är det typ klart, ja några små saker som jag tittat på men de får bli lite eftersom. ( en liten bild från Levis kök kommer där nere)

Har i dag beställt två julklappar en till Adam och en till Karro och Cirre så nu kan de prickas av från listan. Har Bara si så där etthundratjugoåttatusen kvar att köpa. Har köpt två till Levi och en till Daniel får se vad jag hittar på mer till dem och till alla andra. Det är så kul att köpa saker men det är så svårt att komma på vad man ska köpa, men något blir det ju alltid i slutändan.


I morgon ska jag Emma, Karro och Jannika åka in till Örebro och äta och gå på bio, det har varit planerat i över en månad så de ska bli väldigt kul.

Nu väntar en renbäddad säng på mig så ska krypa ner och sova lite. Godnatt! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0