gårdagen

Vilken kul kväll det var igår, så roligt har jag inte haft på riktigt länge,mycket skratt med trevligt sällskap. Först blev det mat på Hellas och jag tog som alltid sovlaki för den är såå god. Det var en lyckad middag alla blev mätta och belåtna tråts det slämiga i Jannikas glas.

Efter middagen så gick vi direkt till bion, Last Vegas såg vi och den var väldigt rolig men hade även några allvarliga ögonblick då det kom några tårar. Mycket skratt blev det i alla fall och jag rekommenderar den till er som vill skratta lite ( eller ganska mycket).

Nu är jag nytankad med full av energi så jag orkar med vardagen igen ;).

I dag, sista dagen i november vet jag inte riktigt hur den ska spenderas, kanske bara här hemma och ta de lugnt och ta fram ljusstakarna som jag inte gjort än.

Helt sjukt att det är första december i morgon, julkalendern börjar och så är det lite julskyltning här i lilla Laxå. Inte långt kvar till varken jul eller nyår. Måste ju planera vad vi ska göra på nyår äta osv, vi firar ju även 6 år tillsammans då - sjukt lång tid vi varit tillsammans!

Nu ska jag göra lite nytta medans lilleman sover.Ha en fin lördag! /B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0