godmorgon

ja eller god och god. Levi vaknade för ett bra tag sedan men jag försökte få honom att somna om vilket inte va det lättaste så de var bara att gå upp ( som vanligt). Alltså är jag ego nu när jag skriver, -varför ska jag alltid gå upp på morgonen när Daniel med är hemma? Jag skulle med vilja ha sovmorgon ibland. gud vad glad jag skulle bli om jag fick höra - sov vidare du älskling, idag går jag upp med Levi. (skulle väl aldrig hända) Jag har alltid varit en morgontrött person men när jag väl kommer upp så går det bra, men lite extra sömn skulle sitta fint.

gud vad jag klagar klänner jag. Jag visste ju att det skulle bli tidiga mornar med barn men jag trodde faktiskt jag någon gång skulle få sova ut, men men supermorsan biter ihop, ler och ser glad ut. Jag har ju trots allt världen finaste son som jag gör allt, allt för! älskade lilla söta minimänniska, trots att du vill gå upp tidigt i ottan ibland och jag skulle göra vad som helst för att få sova vidare med dig så skulle jag aldrig vilja byta ut mitt liv som mamma till dig ( som jag skrivit hundra gånger förut). Det är så roligt att va mamma varje dag får man va med på nya tokigheter och bus som du hittar på :) Älskar dig till månen och tillbaka hundra gånger om! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0