Måla

Hej! i dag har jag hållit på i Levis rum och målat, två lager har jag hunnit med får se om det räcker med det eller om ett lager till behövs. Att måla är inte riktigt min grej, jag tycker det är svårt att få det bra och att måla en fondvägg och få det bra vid taket och där väggen delas av till nästa vägg det är Mycket svårt. Det hade ju varit en fördel om det var ljust ute när man målar eftersom lampan inte ger det bästa ljuset, men eftersom det blir mörkt så fort nu så är det inte så lätt att få ljus på eftermiddagen, men men får hoppas det blir bra der märks i morgon bitti om inte annat.

I morgon känns det som om jag kommer ha fullt upp hela dagen lång, städa, underhålla levi, fixa trerätters m.m.För i morgon kommer ju Amanda och Rasmus hit på middag, de har ju varit så snälla och stallt upp som barnvakter och passat levi så vi ville bjuda de på middag som tack och visa vår uppskattning!

Nu blir det sova så jag orkar med morgondagen, godnatt! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0